سالیان

سالیان

خدایا ما را سرشار از آرامش خود کن
سالیان

سالیان

خدایا ما را سرشار از آرامش خود کن

تقدیم به ساحت مقدس امام هشتم (ع)

 

 

مثل کبوتران شما گرچه می پرم        آنها کبوترند من از جنس دیگرم 

 

دیوارها فضای دلم را گرفته اند         دیگر هوای پر زدن افتاده از سرم 

 

گاهی برای بال زدن آسمان کم است     یا صحن قدس باید و یا گنبد حرم  

 

آقای من ببخش اگر بال من شکست      بر من مگیر خرده اگر کم میاورم  

 

این روزها ببخش اگر دیر میرسم         گاهی اسیر خانه و فرزند و همسرم 

 

مثل کبوتران شما نه هنوز نه              مانده ست تا قبول کنی یک کبوترم  

نظرات 1 + ارسال نظر
اراز 1395/03/12 ساعت 01:04

خیلی عالی .خیلی خوب بیان کردین مخصوصا بیت پنجم .... عالی

این شعر از من نیست اما سعی میکنم نام شاعر را درج کنم ممنون از دقت نظر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد